Nog 4 weken!! - Reisverslag uit Bergen op Zoom, Nederland van Femke Wanrooij - WaarBenJij.nu Nog 4 weken!! - Reisverslag uit Bergen op Zoom, Nederland van Femke Wanrooij - WaarBenJij.nu

Nog 4 weken!!

Door: Femke

Blijf op de hoogte en volg Femke

29 Januari 2015 | Nederland, Bergen op Zoom

Over precies 4 weken zit ik al weer twee uurtjes in het vliegtuig op weg naar Suriname. Zoals ik de vorige keer zei, het komt dichtbij, is dat mu helemaal. Daarbij komt ook nog eens dat het heel spannend wordt. Ik heb wel alles al geregeld, al mijn medicijnen zijn binnen, dan ook de thuisapotheek en nog handige dingen voor daar (zoals handzeep voor onderweg, steriele doekjes ).Dat is al een zorg minder. maar dan de rest nog, en dan dus vooral de kleren. Wat zal ik meenemen, hoe veel heb ik nodig, welke schoenen, hoe veel sokjes, welke bikini's, allemaal vragen waar ik denk nooit aan uit zal komen.. dan ben je op school, spreek je de andere meiden, die net zo veel zin hebben, net zo enthousiast zijn, maar ook net zo gestrest, dus dat helpt ook niet. Wel hebben we laatst een bijeenkomst gehad met de ouders, daar lieten ze een filmpje zien (die moeten wij ook maken) van andere die in Suriname zijn geweest, nou wij smolten hoor!
Vanaf volgende week gaan we ook ons onderzoek opzetten, dat is verplicht. Het is namelijk niet zo dat we daar alleen heen gaan, wat stage lopen en verder niks. Wij moeten een onderzoek doen daar, weekverslagen maken met daarin de groei die we doormaken, een film maken en deze (thuis) monteren en zodra we thuis zijn ons onderzoek helemaal presenteren. Aan de hand daarvan krijgen wij onze studiepunten.
Maar vanaf volgende week ben ik dus nog meer bezig met Suriname, voor zover dat mogelijk is , want ik ben er al heel veel mee bezig, dag en nacht en nog meer eigenlijk :)
Het aftellen is dus echt echt begonnen (ik was al begonnen op 11 september toen ik mijn vlucht had geboekt, maar zo ben ik nu dus heeeeel dichtbij!)
26 februari is het dus echt zo ver en ik kijk er onwijs veel naar uit!

Liefs,
Femke

  • 12 Februari 2015 - 15:14

    Dian De Weert:

    Heey Femke,

    Gisteren lekker gegeten met het team van Boekhandel Vermeulen.
    Wij hebben alvast afscheid van je genomen en je een beetje verwend maar...niet alleen jij kreeg cadeautjes,
    ook jij had een cadeautje voor ons allemaal! Bedankt voor het mooie hart en ik ga je zeker volgen de komende maanden via de site.
    Lieve Femke ga naast het werken ontzettend genieten daar en kom een mooie ervaring rijker weer veilig bij ons terug in mei.
    Alvast een goede en veilige reis gewenst.

    Liefs, Dian

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Femke

Van 26 februari t/m 26 mei ben ik in Suriname. Op deze plek zal ik mijn ervaringen delen, vanaf nu, tot ik weer helemaal terug ben in Nederland.

Actief sinds 30 Dec. 2014
Verslag gelezen: 292
Totaal aantal bezoekers 7834

Voorgaande reizen:

26 Februari 2015 - 26 Mei 2015

Suriname

Landen bezocht: