inpakstress - Reisverslag uit Bergen op Zoom, Nederland van Femke Wanrooij - WaarBenJij.nu inpakstress - Reisverslag uit Bergen op Zoom, Nederland van Femke Wanrooij - WaarBenJij.nu

inpakstress

Blijf op de hoogte en volg Femke

25 Februari 2015 | Nederland, Bergen op Zoom

Goedemiddag allemaal, (of avond of ochtend)

Nog maar 1 dag, dan zit ik in dat vliegtuig, dan ben ik echt weg. Stress stress stress. Die is er nu.. Maandag ben ik begonnen met inpakken, mijn koffer was eerst veelste zwaar, vanalles eruit, toen ging het wel, maar er zat nog niet alles in nu wel, en jahoor een halve kilo te veel. En ook mijn handbagage is eigenlijk al een kilo te zwaar. Ongeveer, soort van, ik ga het gewoon doen.
Morgen ochtend gaan we rijden, kwart over zes, half zeven. En dan, gewoon proberen, wie weet is tie daar lichter, of zijn ze in een zeer goede bui, of waarschijnlijk helemaal niet, maar toch, wie weet zijn ze nog wel aardig. Bij de drie andere meiden (zijn vorige week donderdag gevlogen) keken ze niet zo naar de handbagage. Mochten ze daar wat bij stoppen. Dat is mijn grote hoop nu. En anders, dan wordt het smeken, lief doen, huilen enz. Misschien hebben ze dan ook hele erge medelijden met me. Want er kan echt echt echt niks meer uit.
Ik heb al zo weinig bij (JA ECHT!). Maar twee paar schoenen, 5 broeken, paar shirtjes en hempjes enz, en ik kan alles maar 1 dag aan he, waarschijnlijk kleed ik me wel vaker om op een dag.. dusja dat wordt nog wat.
Een oplossing is ook nog gewoon kleren over elkaar heen doen, dan trek ik die in het vliegtuig wel uit.
We zien het wel, het wordt in ieder geval heel erg hard duimen, duimen jullie met me mee? Heel erg bedankt alvast! :)
Voor nu zeg ik, tot in Suriname!

Liefs, Femke

  • 25 Februari 2015 - 16:27

    Marjon En Paul:

    Lieve Femke, een hele fijne leerzame tijd toegewenst! Dit wordt een ervaring om nooit te vergeten.....dus vergeet vooral niet te genieten!!! En ach wat doet zo'n kilootje meer of minder daar nou toe! Dikke kus Marjon en Paul, Luuk en Lara

  • 25 Februari 2015 - 16:48

    Marloes:

    Hey Femke,

    Wat dacht je van daar gewoon wat goedkope kleren kopen!!?? Dat kan toch ook :-) geen stress, alles komt altijd goed.
    Geniet van je laatste avondje thuis en goeie reis morgen!! XX

  • 25 Februari 2015 - 19:01

    Clasien Wanrooij:

    Gewoon nog wat rokjes, een jurkje e.d. eruit en dan zit je qua kilo's goed. En als ze terug komt dan heb je bijna geen medicijnen meer bij je, geen lenzenvloeistof, geen flesjes meer voor je haar, dus dan heb je geen stress.
    Morgen dus nog even het stuiterballetje om ons heen voordat we ze een aantal weekjes moeten missen.

    Dikke kus.

  • 25 Februari 2015 - 20:28

    Ludy:

    Eer je 24 uur verder bent is alle stress weer vergeten.
    Vanuit Roosendaal wensen wij jou een behouden vlucht en een fijn, mooi en leerzaam verblijf in Suriname.
    Groetjes Ludy & Ineke

  • 25 Februari 2015 - 20:58

    José De Jong:

    Hey Femke, een hele goeie reis. Veel ervaringen op doen maar vooral ook lekker genieten... en denk eraan dat je die hele lieve kleine zwartte krullenbollekes wel daar laat. Want anders is je koffer op de terug reis zeker te zwaar... veel plezier..

    groetjes Ron en José

  • 25 Februari 2015 - 22:18

    Ineke:

    Hey, lief stresskippetje!
    Ook via deze weg een hele goeie reis toegewenst en een fantastische tijd in Verweggistan! We gaan je op de voet volgen, hoor!
    Dikke knuffel enne... succes met het wegkomen, morgen! ;-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Femke

Van 26 februari t/m 26 mei ben ik in Suriname. Op deze plek zal ik mijn ervaringen delen, vanaf nu, tot ik weer helemaal terug ben in Nederland.

Actief sinds 30 Dec. 2014
Verslag gelezen: 377
Totaal aantal bezoekers 7835

Voorgaande reizen:

26 Februari 2015 - 26 Mei 2015

Suriname

Landen bezocht: